perjantai 2. elokuuta 2013

Birthday Cake

Otsikon mukaan siis voikin jo päätellä, että mulla oli tänään taiii kello jo yli 12 eli siis voi sanoa eilen :DD syntymäpäivät!!! Otsikossa valehtelen hieman.. noh ihan vähän vaan kakkua en saanut, mutta kaikkeaaa muuta sitäkin parempaa!! Seitsemäntoista vuotta tuli siis täyteen tähän nuppiin ja yhtään viisaammalta ei tunnu (en varmaan koskaan tule olemaan mikään Einstein kylläkään:D ).       
      Vietimme koko päivän shoppailemassa ja aivan en puhu itsestäni monikossa, vaikka moninainen  persoona olenkin (en oo varmaa ikinä elämässäni käyttäny noin jännää sanaaa...moninainen hmm:P). Tähän monikkoon kuuluu siskoni Elisa, äiti, isäpuoli ja minä! :)) Kyllä, emme ottaneet neljää koiraamme mukaan :D Siitä ei tulisi kaunista vaan oikeen koiramaista menoa :D Noh pysytäänpäs asiassa siis suuntasimme kohti Ikeaa ja sain vihdoin haluamani vaaterekin!!! Olen sellaista huoneeseeni jo kaipaillutkin, eikä edes kallis :D Huimat 7.99e. Tarttui sieltä myös pinkki pyyheliinakin, mutta muuta ei minun osalta tällä kertaa.
       Sen jälkeen nälkä yllätti YLLÄRI! (Milloin se EI yllättäisi? Ainahan se tulee juuri oikeaan aikaan. Vai?). Suunnistimme kohti Pancho Villaa (Kirjotetaaks ees noi?Hope so:D ) ja otin siellä härän ulkofile pihvin ja paistovihannekset+ranskikset ja ylläripylläri KAIKKI MENI! Oli joko suden nälkä tai olen vain taitava syöjä (Veikkaan jälkimmäistä:D).
        Sitten olihan siellä Bianco:ssa aivan pakko vaan käydä "kattomassa". Muttakun ne pikkuriikkiset söpöt kenkulit vain suorastaan huusivat ja kiljuivat hyllyiltä minua sovittamaan niitä. "No perhana nyt kun synttäritkin on niin mikä ettei!" Tietysti nämä söpölit sopivat täydellisesti jalkaani ja pyysivät minua tarjoamaan niille kotia :) Suostuin ja olen taas kahta kenkäparia rikkaampi ja suorittanut päivän hyvän työn tarjoamalla niille kodin :) Done! Kaikki onnellisia! Suosittelen muuten Biancoa tällä hetkellä- huimat alet!!!:))
       Illalla kotiin vyöryen ja vielä salille möyrien Veeran kanssa :) Päivän bodypumpit ja gymshaket suoritettu!:) Nyt lahnaan vielä hetken koneella ja sen jälkeen alan tekemään iskälle syntymäpäivä korttia...Joo nää ajankohdat, ottaen huomioon että herätys aamulla on klo:6.30...noooooh mitä pienistä ku ei nekään meistä:D Hyvät yöt kaikille! :) Perään asukuvia yms...
 
 
 
 

 

 


          
Ei kuvia ilman pelleilyä :D


Vaaterekki<3 Finally!
 


 


Lisää kuvateksti


-Iida (seitsemäntoista vee)

3 kommenttia: