tiistai 6. elokuuta 2013

Lämpöö

Tänään ollu sellanen kotipäivä piiitkästä aikaa että voi ihanuutta :) Se fiilis ku ei oo mitään suunnitelmia ja saa vaan lahnailla omalla terassilla auringon hellässä huomassa :DD Ahh ihanaa!!!
Niiku otsikko kertookin lämpöö oli ihon pinnassa ja paljon oliki! Huh hellettä! Varmaan 25 astetta + et meijän terdellä on aina semmoset 30 ainaki :DD Jeeezz!! Tuli siis otettua brunaa pintaan, käytyä salitreenien sijaan välillä purtsalla hölkkälenkillä ja katottua Haamumorsian leffa nauhalta med täyteläinen suussasulava suklaajäätelö!! Naam :) This is holiday! This is life!;)
        Asukuvaa ei tältä päivältä sen ihmeemmin ole, koska oon viihtyny koko päivän joko biksuissa, kulahtaneissa kotivaatteissa (tää niin perus:D) tai urheiluvaatteissa (Jotka muuten tooodella stylet onkin:D). Siis siksi saatte tyytyä nyt vähän erilaisiin kuviin :D Ainiin! Kyllähän mä taas "vähän" innostuin ja tuunasin mun farkkusortsit sillee et revin vaa ne etutaskut irti :DD (Nää mun päähänpistot:D). Mua muuten voi seurata Instagramissa nimellä iidajalonen :) Juuh ja jaah eipä täsä sitten muuta pulinaa ja pupinaa ole kerrottavana :D Olen muuten ajatellut tekeväni videoitakin tänne jossain vaiheessa, kun keksin jonkun järkevän idean (Harvinaista,että järkevä. Mun tuntien menee ihan pelleilyks:D Mut silti!). Ihanaa loppuiltaa kaikille ja lomanjatkoja! Bye bye babies!;)



Ennen ja jälkeen maastolenkin :D

Soijaa pukkaa!! Kylä meinaa!!

Ja siitte brunaa pintaa! :)

Tuunatut shortsit!

Oli pakko ottaa Dixistä kuva ku oli niin söpönä!!<3


                                                                               -Iida

2 kommenttia: