keskiviikko 7. elokuuta 2013

Me,Myself and I

 
Noniiin nyt sitten postausta vähän itse kirjottajasta eli musta! Oon enemmän panostanu koko ajan kaikkeen muuhun että en sillee kauheesti oo ehtiny kertoo mitää itestäni :) Jaksoitte lukee tai ette! Kirjotan tänne itestäni vaan onneks faktoja, että jos ette jaksa lukee jotai skipatkaa yli vaan :DD Hehee!!
 
 
1. Olen hyvin sosiaalinen ja äänekäs (oikeesti ku puhun mä huudan... En osaa käyttää oikeeta volaa)
2. Tykkään olla keskipisteenä ja vetää aina jotain omaa showta... Hmm kyllä joskus käy joidenki hermoille:D
3. Vaatekaappini on aina sotkussa! En vaan osaa pitää sitä siistinä...Ehkä siks hankin vaaterekin et ees jotkut vaatteet olis suorassa/siistit eikä kurtussa kun mikäkin rusina..
4. Omistan sukkia aika vähän ja melkein kaikki on reikäsiä :D Paitsi jos frendit tai äiti ostaa uusii:D
5. Opin vasta tässä isosena ollessani kesällä juomaan kahvia (kiitos kahvi ja pulla taukojen)
 

6. Puhun todella paljon itekseni (Siis huomaamattani vaan kävelen kaupungilki ja si yhtäkkii tajuun et ei hitto! Puhun vaan ääneen ittelleni keskellä Tampereen keskustaa.. (Ihmekään ku ihmiset kattoo kummastellen:D)

 7. Kuuntelen rappia, vaikka sitä ei ehkä ekana arvais.. Viel Nicki Minajia ja osaan sen kaikki kappaleet ulkoo!+ et rakastan opetella räppää ne tunteella kans:D
 
 
8. Kuuntelen Spotifyta yleensä private sessionilla, koska joskus iskee nolon musan aika :DD
9. Olen 160-161cm pitkä (Tämä epäselvyys siitä, että terkka mittaa aina ylipitkäks eli 161 mutku iskäl just mitattii ni oisin just ollu se tasan 160.. Että otapas tosta nyt sit selevää:D) Mut pyöristetään ihmeessä 161cm ;))

 
10. Oon yrittäny opetella itsenäisesti twerkkaamaan, mutta se tuppaa olemaan niin hiton vaikeeta:D
11. Kyllä, ripseni ovat aidot (Tullu ihmiset parikertaa jopa VÄITTÄÄ vastaa, että ei varmana ole aidot. Oon siin vaa sit sillee et juu eihän ne, mitä mä omista ripsistäni tietäsin:D. Jotkut jopa ruvennu nyppii melkee irti silmästä niitä varmistaakseen että varmasti puhun totta...)
12. Oon harrastanu ratsastusta 3-vuotta eli ollu oikee heppatyttö!:) (En siis enää ratsasta)
 
 
13.Oon tosi suorasananen (Ja joskus oikeen hävettääkin..But thats me..:/)
14. En ole seurustellut kertaakaan, mutta hei ei tässä olla masennuttu :D Im alive!
15. Rakastan saunassa ja suihkussa laulamista! Kuulijoiden korvat eivät ehkä ole samalla kannalla:D
16. Minulla on maailman paras perhe! Mahtava meininki!:))
 
 
17. Hehee olen 17 -vuotta ;)) (Anteeks tää oli ihan pakollinen ja suunniteltu:D)
18. Uskon Jumalaan!
19. Olen tutustunut,kokeillut ja rakastunut itseruskettavan käyttöön tänä kesänä!!! (Tää neiti ei vaan saa väriä pintaan muuten:D)
20. Viimeinen muttei vähäinen: Omistan maailman oudoimman nauruäänen :DD Sitä ei oikeesti pysty edes kuvailemaan :D Taino ehkä vähän hylkeiden äännähdyksiä.. Tämän takia sain riparilla lempinimen hylje :DD
 
Kiitos jos jaksoit lukea loppuun asti :) Heissan ja päivänjatkot!
 
 
-Iida
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti