maanantai 23. syyskuuta 2013

Dangerous

Joo siis mä en ole dangerous :D Mut Michael Jacksonin laulu on! Ja iiihana laulu onkin!<3 Siis kyllä taaas ketuttaa! Eilen illalla se Lorealin Miss Glossy 2013 kisasivu jotenki vaan kaatu. Kivaku ite veteli siellä ykkösenä ja sit koko järjestelmä kaatuu! Loreal lupas hoitaa asian ennalleen soo hope the best! ... Taas pieni ketutus, mutta eihän toi nyt kivaa kieltämättä ole!
      Sain otettuu asukuvat jee! Vaikka sateessa seisoinkin, mutta hahaa tein sen! Tänään ei erikoisempia oo tapahtunukkaa sitte. PAITSI opin ehkä tänään leikkaamaan ja siirtämään videoita videokamerasta koneelle, ja käyttää jtn ihme Pro Cut video-ohjelmaa :D! Barasta! Mä ja Oona opittiin vihdoin jotain elokuvatyöntunnilla! Jeejee! Olemme hyviä.
      Sataa sataa ropisee vaan! Aamutki alkaa jo olee tos kuuden aikaan niin kylmiä, että tänäänki tumput/sormikkaat olis ollu ihan poikaa! Tekosyynä: En ehdi napata niitä mukaan ikinä aamuisin... Oikeasti: Ne ois ihan käsien ulottuvissa, ku vaan jaksas ne mukaan tempasta. Olen laiska.
      Heiii ystävät haluisin nyt ku toi kämmäs ja pahemman kerran toi mun asuesittely video (Ja ku ootte muutenki jo nähny niit mun hankintoja näissä asukuvissa) nii tehä teille sellasen videon missä vastailisin teidän mulle esittämiin kysymyksiin. Mitä mieltä olisitte? Mä tykkäisin vastailla niihin ja samalla saisitte videoo jollain JÄRKEVÄLLÄ idealla. Mitä tykkäätte? Ootteko valmiita laittelee mulle kysymyksii!? Ens postauksessa kyselen teiltä sit niitä ja jos kyssii ei tule nii (Sit on huonompi juttu) sit en vaa tee sitä videoo niistä :) Simple! Mut heissuli veii ja mahtavaa loppupäivää! Meikä lähtee tästä syömää ja sit illemmalla salille! Zauuu!


Liivi: Kirppis, Paita: BikBok, Korvikset: Glitter, Maksihame: GT
 



 

 



 

Pakollinen duckface ja teinipeili :D


 
 
-Iida!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti