tiistai 17. syyskuuta 2013

Diva

Heyyyy palleroiset! Pliiiikkis auttakaa naista mäessä! Mun ystävät sai suostuteltuu mut nyt tälläseen Miss Glossy 2013 kisaan :D Ja mä ku oon niin ylipuhuttavissa niin suostuin osallistumaan! Ideana tossa kisassa on et ne ettii luonnonkaunista naikkosta, jolla on hienot hiukset. Palkintona siis matka Tukholmaan laitettavaks... Niin mä ainaki ymmärsin jaja uus hiustyyli! Puhumattakaan kokemuksesta, jonka siitä saa! Varmasti aivan mahtavaa! Hehee!
      Nyt siis rukoilen, että saisin teijän äänenne. Oon siellä nimellä Iida Jalonen, mutta linkkaan sen tähän alas, että pääsee sinne helpommin. Ääni siis annetaan yksinkertasesti vaan klikkaamalla facen tykkää painiketta mun kuvaan :) Kiitän teitä jo etukäteen! Kiitos kiitos kiiiitosss! <3 Tässä oliki tän päivän postaus! Hope you have fun! Heissan! :))

http://www.missglossy.fi/profil?id=3612

Toivon et tää linkki pelaa... :D Hahah! Meenki tästä nyt lukemaan maantietoo! Muhahaaa!


-Iida!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti