sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Lazy Day

Siis anteeksi lazy dayS. Ainakin siis tän blogin osalta... Siis mulla on niin paljon ollu tätä koulu duunia ja kaverin läksiäis duunia yms. että blogin päivittäminen ihan päässy taas lipsumaan otteesta! Arrrgh! Mulla on kyllä asukuva saldoaki kahelta päivältä kamerassa, että ne nyt tulloo vähä myöhässä. Mut hei thats me! Oon niiin just tällänen! Menee sata vuotta että saan tehtyä asioita. Nytki täällä viimetingassa ihan otsa hiessä väännän äikän novellianalyysiä, kuten ehkä jotkut insta seuraajani jo huomas :D! Siis ohh goshh ku voiki olla kamalaa tää koulu välillä! Lukuun ottamatta vielä huomisen enkun kuuntelua ja perjantain enkun puhe-esitystä! Ja mä oon ihan KAKKA jossai enkun puhumisessa :D Noooh taas tää legenda sanonta: Rest in peace korvat!
       Koko päivän ollu tässä muutenki ku mikäki hiton muumio! Onneks mun antibiootti kuuri on enää huomisen voimassa ja sitte ahh salille! Ettei ihan kokonaan muumioidu kotiinsa. Korvaki ku uus jo nytten! Kiitos antibioottien!:) On sentää jotai positiivistaki! Olin muuten Uudessa päivässä (siis siinä teevee sarjassa) vähä taas avustelemassa tossa perjantaina:) Oli muksaa buksaa! Mutta juu eipä tässä muita hätiä mitiä ole. Mä nyt chillaan vähä ku oon tässä sen kolme tuntii vaa koittanu ymmärtää novellien ihmeellistä maailmaa ja pukertaa tota analyysiä (josta tuli suoraan sanoen ihan shaissee). Ei muuta ku järki päässä ja housut jalassa ihmiset! Hyvät voinnit! Bye bye! :)

Näillä vaatteilla siis perjantaina Jalkasaareen

Maksimekko: Kirppis, Korvikset: GT, Nahkatakki: H&M (siskon), Vyö: Mummilta, Ballerinat: DinSko

 

 

 



Näillä vaatteilla sitten eilisiin Veeruskan läksiäisiin

Paita: Kirppis, Korvikset: Glitter, Farkut: GT, Rannekorut: H&M, Kengät: H&M, Kaulakoru: Kirppis
 



 



Why so serious? :D
 

Elvis poikuli!<3
 
 
 
-Iida!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti