keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Salil eka salil vika

Still alive nigga?! Oh yes I am! Oon nyt tässä koittanu (Kuten EHKÄ huomaattekin) panostaa tähän postailuun päiväs aikaan tai kröhöm...Iltapäiväsin! On toiminu ainaki melko hyvin! Asukuvat sain otettua ja kohta salia kohti! Erikoisuuksia mun elämässä ei siis tapahdu, koska koulu on elämä... Tai pitäs ainaki olla! Joten nää postaukset tulee olee aina aika samaa rataa: Kakkaa puppuu! Siks toivoisin, että ku teitä nyt siellä mua kumminki 95 jo lukee (Jos lukee?:D)!! Sille muuten aplodit! Niin haluisin oikeesti kirjottaa teille joskus jotaii järkevääkin :D Vlogia oon kehittelemässä, koska tiiän kuinka paljon multa on niitä kyselty! Mutta jotain muuta aihetta? Mitä voisin täälä teille höpötellä, esitellä tai tehdä? Ideoita saa heitellä kommentti boksiin :)
      Nyt mun vanhojenpari on VIHDOIN samalla kurssilla mun kaa! Huh heijaa! Ihanaa :) Ja kaikki ystävät kanssa! Barhautta! Ootan niiin innolla jo niitä wanhojen kursseja iiks kukkuu! Vaikka mikää mestari tanssija ookaan... Mut juukelis kukkuu lähen tästä salia kohti bodailee, ja veikkaan etten oo "salil eka salil vika" Mut anyways! See ya people! Byeee :)<3 Ps. Huomatkaa et vaihoin bannerin! Hihii! :) Diggaattekste? Mä ainakin!


Uusi banneri!


Mekko: Cubus, Kengät: Mekka, Kaulakoru: Kirppis, Korvikset: Glitter + Mul oli farkkutakki!
 

 



 

Taas meni pelleilyks!... Pelle part 1
 

Pelle part 2


                                                                             -Iida!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti