tiistai 10. syyskuuta 2013

Urheiluhullu

Must on tulluuu urheilu hulluuu! No ei pakosti ihan niin URHEILUhullu ku hullu oon muutenki :D Hahah! Halusin vaan otsikon joka ees kerran vois vähä liittyy itse postaukseen! Täytyy tähän väliin heti mainita, että se meijän eilen käyttämä huimat 2 tuntii runon analysointia oli täysin turhaa! Sama ku oltas vaa istuu möllötetty kotisohvalla ja pelattu vaikka pleikkaria :D Se ei ollu ees runo! Mitä ihmettä se teki RUNO-osastolla! Kysynpä vaan! Ja siis vikahan ei ollu kirjan valitsiojissa EI TIETENKÄÄN! :D En vaa ymmärrä miten tuhansien kirjojen joukosta onnistutaa valitsee just se yks, joka EI ole runokirja! Tää on jo taitolaji oikeesti! Blaaaaaah sanon minä! Kakkaaaa!
       Huomenna sitte nähään onko tää uus valinta osunu ees lähellekään runon maailmaa! Hope the best! Mun vanhojentanssipari (<---Tulipa muute pitkä yhdyssana, jos ees se on kirjotettu oikein!:D) on nyt onneks huomisen jälkeen mun kaa samalla kurssilla ja voin VIHDOIN huokasta helpotuksesta!... En voikaaan! Mulla ei ole vielä pukua! Ääääääh! Ja korkkareita nyt ei ennen itse pukua voi edes hommata! Oon nii tuomittu :/ Nooo ei paniikkii... VIELÄ!
      Tänään piiitkäst aikaa salille vähä pumppaa! Oon tässä ihmetelly jo pitkää instas ku kaikki on tagannu jtn #eikipuueihyötyy tai #salilekasalilvika- kuviinsa. Miettiny pienet aivoni puhki mitä tää nyt on! Oonko jostai jääny paitsi tai jotaiii. Mut sit sain vasta kuulla Musta Barbaarin biisin ja sit hogasin! Heiii nää on nää lyriiikat! Sit rakastuin kyseiseen biisiin täysin! Sehän o iha tehty läbäl ja sillee, mut heii toi motivoi! Ja meinaa soi mullaki salilla kuulokkeissa ja kovaa. Toimii! Linkkaan sen tähän alas, koska parhaus! (Y) Hehee! Ei muuta ku hellureeiii ja hellät tunteet. Sit loppuu vähä salille lähtö kuvia :) Pus!

https://www.youtube.com/watch?v=a0efCvco2uI


 



 



 

Takki: Budget Sport, Housut: Stadium, Kengät: Stadium, Laukku: SATS
 
 
-(Sportti)Iida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti