sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Work Bitch

Heipsuli heii! On muuten aivan paras motivaatio biisi tämä kyseinen Britney Spearsin uusi Work bitch! Meinaan siis urheilumotiivaatiota... Koulu onki sit ihan toinen juttu haha :D No eiii just kidding! Nyt varmaa mun porukat lukee tätä sillee aijaii Iidaaa! Joten sanotaan nyt sitten, että kyllä on hyvä biisi myös koulumotivaatiollekin! :D Kjäh kjäh!
      Oon kauttaaltani rakastunu näihin Marc Anthonyn biiseihin vieläkin! En kestää! :D Tämmöstä ihanaa lattari meininkiä haha! Ottakaa huomioon et mun musamaku on normisti jtn. Lil Waynee, Nicki Minajii, Cali Swag Districtii, Tygaa, Big Seanii, 50 centtii yms... :D Että juu! Mut heii vaihtelu virkistää ja voi kyllä sitä se juuri tekee! Tänään ei ihmeempii. Tartuin ussan kirjaan ja ollu sen viekussa nyt KERRANKI ahkerasti koko päivän. Meillä oli oikein hauskaa yhdessä, jos saan sanoa :D Nyt osaan ehkä jotain kirkkohistoriasta, jos opettaja tulis yöllä herättää ja kysyy siitä jotain. Ja ottakaa huomioon se ite sano meille näin et se tulee! (Ei yhtään karmi ei...).
     Olin ainoastaan kotona tänään lukuunottamatta lyhyttä ehkä 15 minuutin lenkkiä koirien kanssa KAATOSATEESSA suoraan sanoen RAEKUUROSSA! Mulla on teille mahtava hyötyliikunta muoto nyt koettuna ja nähtynä, ja en voi muuta ku suositella. Tarvitset koiran, itsesi ja lenkkipolun plus sadekuuroja. Tulee aina välillä mukavia spurtteja siellä ku kova sade yllättää plus extra kalorit kulutat ku hypit ojiin puiden alle niitä kovimpia kuuroja suojaan. Voi kyllä mä todella kykin koivun alla kaks koiraa kainalossa autotien vieressä :D Ei varmaan ollu autoilijoille yhtään hauska näky! Ja ku vielä oikeen kykkimällä kykin! Semmosessa kivassa "puskakakkaamis asennossa". Muttaku se sade ei ole yhtään kiva :D
       Että tämmönen hauska päivä tänään ussan ja lenkkeilyn merkeissä! Ainii kyllä mä sain itteeni niskasta kiinni ja imuroimaanki! Kylä nyt kelpaa :) Asukuviakaan en voinu ottaa, koska ollu vaa kotona (Ja tällä kertaa en siis todellakaan laittautunu mitenkään)! :D Koitan kaivaa tänne jotai ihan muita varmasti todella mielenkiintosii kuvii :D Hejssan alla!<3


Nala ja Dante!<3




Zino poika!<3
 


Jotain viime kesän kuvii:

Korvikset: Glitter, Mekko: H&M
 
 




                                                                              -Iida!:)

2 kommenttia:

  1. Kiva blogi sulla! :) Piti alkaa seuraamaan kun sullakin on nuita nakukoiria :D Muutenkin kivoja kuvia ^^
    http://oikeitaunelmia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uihh voi kiitoksiaa! :)) Kiva jos tyksit! Juu onhan mulla :3 Ihania höpönassuja :))

      Poista