keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Mean girls

Heipsistä hei! Koeviikko sitten alkoi. Hohhoh ja huihai! Pelottaa. Matikkaa en osaa, espanja vaikeutunu ihme kiemuraiseksi sykeröksi (Kiitos aikamuotojen ilmestymisen), yhteiskuntaopissa oon vaan muuten pihalla (Kiitos mun surkeen yleissivistyksen, kun uutiset ja niiden lukeminen ei kiinnosta) sekä ruotsi... Se vaan on aina niin kinkkinen kiitos ihanalle sanastomäärälle!
     Tänään oon kyllä pakertanu espanjan kanssa urakalla ja toivon, että tuottaa ees vähän tulosta. Enpähän oo ollu mikään laiska kakka.
     Teemapäivänä tänään oli pukeutua Mean girlsin pukukoodin mukaan: On wednesdays we wear pink. Tähän "teemapäivään" osallistui mun lisäks iiiiki ihanat ystäväni Oona ja ADe! Jeejee! Oliki ihana koulupäivä pinkkinä. Tuo kummasti motivaatiota ja piristystä tämmöset ite keksityt samispäivät, josta tulee semmonen ihana ala-aste meininki :D
     Tää asu mikä mulla on näissä seuraavissa kuvissa, joita älkää si missään ihmeessä lukeko ASUKUVIKS! Koska niin perus kotiasu :D Mutta niissä säilytin vielä kyseisen perus pinkin t-paidan, joka mulla oli koulussaki. Oikeesti mulla oli tossa koulussa viel mustat farkut ja paidan päällä farkkuliivi + hiukset auki.
      Saatte myös fiilistellä mun lempi elokuvan parhaita kuvia tässä alhaalla! :)) Heippaa!<3













Olipas mahtavia kuvia!<3 Jeiij! Sitte mun tän päivän fiilistelykuviin pinkkinä. Hih! ;)




Nämä kyseiset housut tilasin Stadiumilta jokin aika sitten, Jätte mukavat jalassa!






                                                                                 -Iida :)

2 kommenttia: