tiistai 15. lokakuuta 2013

Pink Friday

Siis päivä ei ihan menny oikein, mutta pink kumminki. Siis oikeestii arggh! Nyt ku on syysloma ollu se on aiheuttanu sitä, että oon siivonnu hulluna täälä kotona. Tein kauheen urakan ja siivosin meijän komeron. Kuvia siitä en tänne saanu laittaa, mutta siis voin sanoo että se komeron lattia UI tavarasta ja nyt se on ihan tip top ja kaikki turha vietiin monien jätesäkkien voimin UFFiin tai muuten roskiin. Nyt kaikki on siellä nätisti hyllyillä siististi eikä tarvii UIDA siellä, jos jonkin tavaran komeron toiselta puolelta haluaa :D Tähän "projektiin" käytin koko eilisen päivän, mutta kyllä kannatti sanon minä!
     Tänään sitte siivosin oman huoneeni/imuroin. En oo ikinä ollu näitä innokkaita siivoilija ihmisiä, mutta nyt oon kyllä enemmän ku tosi yllättyny itestäni. Hyvä minä. Tässä myös osa syy miks ei oo musta kuulunu mitään, koska siis siivotessani muistutin enemmän hikistä gorillaa, kun ihmistä eli asukuvia ei tulis. Plus että itse ASU oli jotain tiskirätin ja räsyviltin välimaastoo. Että näin mun syysloma! Mites teillä?:D
     Oon ollu myös tän koko päivän vaa kotona (Lukuunottamatta pientä koiranlenkitystä, jolloin näin ees pienen valonpilkahduksen mun tylsässä lomassa). Asukuvat ns. feikkasin, koska siis kotona on aina vaan ne vanhat tutut höntsyt päällä. Tän asuidean sain ku kattelin ylläripylläri Nicki Minajin collection asukuvia, ja neidillä sattu olee päällä tällänen koko pinkki asu. Mä kyllä tykkäsin tästä Nickin päällä, mutta mitä muhun tulee se on ehkä hieman yliampuva niiku perus arkilookiks. Silti halusin tästä asusta ottaa ideaa omaani. Pahoittelen myös asukuvien laatua, koska mulla ei ollu kuvaajaa ni ne on nyt vähän tollasia teinipeilejä... Toivon et niistä saa ees JOTAIN selkoo :D
      Mut juu eipäs tässä muuta. Paitsi että saatii koulukuvat ja vaik musta toi kuva onki kuinka kamala ni haluun sen tänne pistää. Ei vaa, On se ennen ollu kamalampiki :) Heipparallaa vaan kaikille ja ihanat syyslomat!<3 (Niille joilla se on!)

Tässä siis inspis kuvat Nicki Minajista:





 
Kuvat täältä: http://web.stagram.com/n/nickiminaj/

Sitten mun asukuviin:


 

Mekko: GT, Jakku: GT, Kaulakoru: Kirppis, Käsikorut: H&M, Korvikset: Glitter, Vyö: Mummilta

 






Ja loppuun se koulukuva:






                                                                                  -Iida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti