torstai 3. lokakuuta 2013

Wrecking Ball


Elikkäs heipparallaa vaan kaikille sinne näytön taakse! Eilen en ehtinyt postausta tehdä koska juoksin paikasta a paikkaan b ja c ja vieläpä ehkä paikkaan d. Eli toisinsanoen olin tooodella kiireinen. Tämä johtui siitä että koulun jälkeen menin ADen ja MInskun kanssa sovittamaan vanhojentanssimekkoja Tampereen teatterille. Sieltä siis saa halpaan hintaan vuokrata mekkoja. Kuten ehkä jo tiedätte haluan siis oikeasti VANHANmekon eli siis tyylii jotain renesanssi hörsöä :) Ja ette ikinä usko! Mä löysin sen! Kaks teatterii koluttu ja nyt jo tärppäs! Ja vaan 100e maksaa vuokraus! Ei ollenkaan paha ja se mekko... Oih! Se on niiin ihana! Mä diggaan ja PALJON! Siitä ette vielä saa kuvaa.. valitan. Vasta silloin ehkä viikkoa ennen tansseja tulee pieniä esimakukuvia ja sitten itse wanhojen aikaan toki kunnon kuvat! Mutta oon nyt niin happyyy. Enään puuttuu vaan hyvät kenkulit ja jatkoille coctailmekko. Jeejee! Taas yks HYVÄ syy ostaa yhet kengät lisää ;) Kampausta toivon mummini tekevän, koska hän kampaaja on. Ei paha budjetti eihän? ;)

Innostuin myös tänään Ipiccy muokkausohjelmalla muokkaamaan mun hiuksia punaseks vaaleiks mustiks ja siltä väliltä. Mulla on nyt kamala kriisi tehä hiuksilleni jotain... Meinaan siis vasta wanhojen jälkeen. Ennen sitä en. Noi punaset on siis ihan tosi huonoja kuvia, koska väri muistuttaa lähinnä vappuväriä :D Enkä mä varmaan noin rajuks pistäs, mutta tänne laitoin teitä ilahduttamaan (Ja ehkä naurattamaanki?) ne. Eipä tässä muuta sitten! Heippatihei kaikille. Meikäpoika lähtee kohta salia kohti. Hojooo!<3
 
 
    Eka asukuvaa:
 


Villapaita: Kirppis, Farkkupaita: Kirppis, Housut: Cubus, Korvikset: Glitter, Sormus: GT
 





 
 
Sitte hauskoja hiusväri kuvia:
 



 




            -Iida!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti