torstai 7. marraskuuta 2013

Can't Believe It

Heiii! Ihanaaa oon saanu taas kaks lukijaaa lisää! Tervetuloa siis :) Täältä saatte lueskella mun hassuja ja joskus järkeviäki postauksia! Harvemmin niitä järkeviä :D Huomenna meillä on koulussa Tylypahka teemapäivä. Mahtavaa! Ja niille siis jotka on... Nooh sen verran epäsivistyneitä ettei jostain syystä tietäs mikä on TYLYPAHKA niin se on Harry Potterista se velhokoulu (Njoo kuka ny ei tietäs, Right?:D) Puen semmosen kouluasun ja koska meijän lukion kakkosten ns. tupaväri on sininen on siihen asuun pakko tunkee jtn sinistä (Jota siis en omista melkee yhtään!!!), joten pöllin kravatin ja pistän sen! :D Hahaaa! Ovelaa ovelaa, eikös? Taikasauvana saa nyt luvan toimia keppi. Kyllä ulkoa sen kävin tässä iltamyöhäsellä maasta poimimassa :D Tais olla vielä se kouluasuki samaan aikaan päällä. Ei härregyyd oon varmaan näyttäny mahtavalta siellä kyykkiessäni ja ettiessäni sitä "taikasauvaa" :D
      Mä oon myös lähössä isänpäivä risteilylle Tukholmaan lauantaina. Takasin kuvioissa, ja Suomen maassa oon maanantaina. Eli siis en VALITETTAVASTI pääse ekan jakson ekana päivänä kouluun ollenkaan... Se on oikeesti sekä hyvä asia että sika kurja, koska joudun istuu sit joka kurssilla jossai edessä ja yksin ku muut on jo varannu takapaikat ja vierustoverit :C Noh ehkä se keskittyminen tunnillaki sit paranee ku ei oo sitä bestistä siinä vieressä hihittämässä (Tai suorastaan röhkimässä, Ei siis millään pahalla amigas :D). Mut juu että tämmöstä tänään. Taidan tästä lähtee pumpille salille. Heissuli vei ja hellät tunteet!<3




Kengät: Skopunkten, Farkut: JC, Paita: (siskon) Kirppis, Alustoppi: GT, Koru: H&M, Korvikset: Glitter
 
 








                                                                             -IIDA

2 kommenttia: