torstai 1. toukokuuta 2014

Bon Bon

Tässä seuraavaksi haluan esitellä asuni jota pidin pääsiäisen alla. Tietenkin kengät vaihtuivat nopeasti korkkareista consseihin, mutta asukuvaan halusin ikuistaa nämä ihanat korkokengät, jotka ostin Espanjasta :) Halusin mahdollisimman paljon asukuvien avulla pyrkiä esittelemään Espanjan matkan ostoksiani, mutta kaikkia en pakosti näin saa esiteltyä. Olis kutaa ehkä tehä pienimuotonen esittelyvideo niistä hankinnoista :) Mä niin paljon tyksin tehä niitä videonpoikasia! Katsotaan nyt sitten onko mulla taaskaan aikaa (Mitä aikaa?! Ajanpuutetta tässä ollu nää pari päivää:D) videota tehdä :)
     Mutta ei muuta kun hyvää lomanjatkoa kaikille!! Pitäkää hauskaa ja lahnailkaa oikeen luvan kanssa. Sitä mä oon tehny nää viimiset kaks päivää. Syöny TODELLA tuhdisti ja ehkä HIEMAN epäterveellisestikin, kattonu sarjoja, maannu sängyssä, nukkunu pitkään ja taas VÄHÄN syöny :D Heh! Mutta sitähän varten lomat on tehty... Laskemaan stressitasoa (Jota mulla ei huolestuttavaa kyllä ole) ja antamaan ihmisen toden teolla rentoutua (Joka ei toteudu kiitos kahden yo-vihon, jotka tuolla suorastaan huutaa luokseen täyttämään niitä...) eli ei muuta kun musiikki soimaan, lehti kätöseen ja maate kera karkki/sipsi/pähkinäpussin, miksei suklaalevynkin. Adioos! <3


Pakollinen mämmin syönti kuva :D

Paita: Radiokirppis, Hame: Espanjasta, Kengät: Espanjasta, Panta: Espanjasta, Korvikset: Glitter, Uusi kynsilakka: Espanjasta








Siskon kaa kuvia ja siis Elisalla oli kotiasu päällä, että ei ole hänen päivän asunsa haha :D



 



 
Ps. Huomatkaa kuinka lyhyt olen :D Ollaan samanpitusia vaikka mul jalassa 13cm korot!!!
 
 
-Iida

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti