tiistai 15. heinäkuuta 2014

Poikkeus Sääntöön

Poikkeus sääntöön nimittäin pinkkiä pinkkiä!!! Ostin Helsingin reissultani ainoastaan pinkit BikBokin shortsit ja oli vieläpä 50 prossan alessa, Jeij!! Hip hip hurray! Eli siis menin eilen ja tulin tänään :) Tapasin myös monien monien ja vielä monien vuosien jälkeen lapsuudenystäväni. Nähty siis viimeksi eskarissa :D Oli todella jännää ja mahtavaa nähdä tätä ihanaa ihmistä. Mulla oli oikein täydelliset 2 päivää hänen seurassaan :) Ei mulla muuta pupistavaa. Pitääpi mennä petiin että jaksaa huomenna nousta klo 6.00 töihin reippaana as always. Adios <3
Ps. Liikaa kuvia tässäkin postauksessa ja kiitokset Veeralle joka jätti skopansa meidän pihaan, sillä se joutui nyt pahasti mun ja kameran takana toimivan äitini käsiin, Kjäh kjäh sori Veera :D Muttakun se mätsää NIIN mahtavasti näihin pantseihin, Eiks jeah? ;)










Paita: Tädiltä, Housut: BikBok, Ponnari/Koru: Glitter, Kengät: Bubbleroom







 
-Iida

2 kommenttia:

  1. Mulla on ihan samanlainen skopa tossa omassa pihassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaaa hahahah :DD Rakastan tota skopaaa <3 Oispa se mun ja olispa mulla mopokortti haha :D

      Poista