lauantai 28. maaliskuuta 2015

Sporty

Heii!!! Piiiitkästä aikaa! Ilmoitus asiaa ensin... Mä pääsin YLIOPPILAAKS!!! Elikkäs nyt siis ideana olis joko lomailla tai alkaa ettimään töitä. Olen parhaillani duunaamassa jälkimmäistä, sillä jään välivuodelle. En vaan tiiä mikä musta tulee isona... vielä, mutta ehkä välivuoden aikanen mietintä avaa mun ajatuksia ja oon täysin varma ens yhteishaussa opiskelupaikasta. Mutta ihanaa, huh heijaa kyllä helpottaa tieto että juhlat on tulossa lakki päässä :) I did it! Ja sen kunniaks pistän tänne Tukholmasta abiristeilyltä mukaan tarttuneiden iiihanien juoksutrikoiden kuvia. Oon jo kauan metsästäny PINKKEJÄ treenipöksyjä, muttei vaa oo tullu mitää eteen ja nää oli vielä HALVAT!! Im so in love. Pakko pistää ne heti tänään salille päälle testiin. Mutta ihanaa viikonlopun jatkoo kaikille :) Onko mulle videoideoita? Tekis mieli tehä joku semmone. Adioos!!
HUOM! Kyllä olen kuvissa ilman meikkiä, koska natural rocks!













-Iida


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti