torstai 16. huhtikuuta 2015

Nelisilmä






Elikkäs pika moikat kaikille. Olen elossa vielä ja kuten kerroin jo aikasemmissa postauksissa en tiedä jaksanko pitää tätä blogia enää kauaa yllä. Mulla vaan on jotenki ns. muita juttuja ettei tää enää innosta. MUTTA silti saatan pistää tänne asukuvan jos toisenkin välillä. Osittain siks että saan kuville jonkun paikan laittaa niitä ja toiseks että otan aina tän kautta mun ig:seen kuvia. Näissä asukuvissa näätte nyt ekaa kertaa mun silmälasit. Oon saanu ne kyllä ajat sitten, mutta jotenkaan ei tuu vaa paljoo käytettyä. Varmaan siks että säikähän välillä omaa peilikuvaaki ku unohan et on kakkulat päässä. Vielä niin uutta ja arvaamatonta tää näiden pitäminen, Heh! Plus huomatkaa Tukholmasta isäpuolelta saatu tuliainen: Pikki VS:n laukku! Niin ihana!!! Mutta mukavat illanjatkot kaikille!
 
 






-Iida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti